ریشه کنی ساس ها تخصص ماست


اهمیت مکان یابی لانه در هجوم ساس

اهمیت شناخت مکان یابی لانه ساس

اهمیت مکان یابی لانه در هجوم ساس چیست؟

 

هجوم ساس‌ها در چند دهه گذشته شدت گرفته است. به طوری که تقریبا همه کلان شهرها در حال مقابله با این آفات هستند. از جمله موارد مهم در کنترل هجوم این حشرات خونخوار این است که بایستی لانه ساس ها پیدا شده و نابود شود وگرنه دوباره به سرعت جمع می‌شوند.

 

آشنایی با لانه‌ ساس‌

 

لانه ساس به محلی گفته می شود که این حشرات پس از تغذیه برای تولید مثل، تخم گذاری و مخفی شدن در آنجا جمع می‌شوند و جایی امن برای آن‌ها است تادفعه بعد که بیرون بیایند و تغذیه کنند. اگر در حال مبارزه با هجوم ساس هستید، ضروری است که مکان لانه حشرات را پیدا کنید تا همه جمعیت آن‌ها (بالغ‌ها، شفیره‌ها و تخم‌ها) را از بین ببرید.

 

 

شکار لانه‌ ساس‌

 

حتی افراد حرفه‌ای نیز برای پیدا کردن مکان لانه اصلی مشکل دارند. غالبا دلیل اینکه نابودگرها نمی‌توانند ساس‌ها را ریشه کن کنند این است که قادر به شناسایی محل اولیه آن‌ها نیستند. اگر تک تک ساس‌ها را از بین نبرید، آلودگی ادامه خواهد داشت. فقط یک حشره ماده لازم است تا کل مکان را دوباره پر کند.

 

تشخیص سگ برای ساس

 

وقتی نوبت به مکان‌یابی لانه ساس می‌رسد، سگ‌ها در خط مقدم هستند. حس بویایی بسیار حساس آن‌ها می‌تواند عطر مشک‌آلود یک کلونی را به سرعت تشخیص دهد و شما را از موقعیت مکانی آن‌ها آگاه کند. یک بازرس ممکن است به تنهایی با بازرسی چشمی ساس‌ها را پیدا نکند، اما سگ می‌تواند آفات را بو کند حتی اگر آن‌ها پشت پریز برق، زیر نوار چسب فرش، در مبل، فنر تختخواب یا پشت یک جسم سنگین مانندیک میز تلویزیون دارای قفسه و کشو جمع شده باشند که ممکن است نابودگر به جابجایی آن فکر نکند.

 

نکاتی در مورد پیدا کردن لانه ساس

 

اگر نمی‌توانید از پس مخارج به خدمت گرفتن یک تیم تشخیص سگ یا یک نابودگر ماهر بربیایید و باید به تنهایی کار مکان‌یابی لانه را انجام دهید، در اینجا چند نکته وجود دارد:

 

در اتاق خواب

 

لانه‌ها معمولا نزدیک به محل خواب و استراحت افراد قرار دارند و بعید است که در حمام یا اتاق رختشویی باشند. جزئیات تخت از جمله سر تخت، قاب و فنرهای تختخواب را بررسی کنید. اگر فریم تخت فلزی دارید از چراغ قوه برای روشن کردن فضای داخلی لوله فلزی استفاده کنید.

 

ساس‌ها فقط 6 تا 8 میلی‌متر طول و بدنی بسیار صاف دارند. این امر باعث می‌شود که آن‌ها به راحتی در کنار شکاف‌ها، لبه‌ها، چین‌خوردگی‌ها و سوراخ‌هایی مانند بین قاب عکس و شیشه آن، داخل سوراخ پیچ یا داخل رادیو ساعت پنهان شوند.

 

 

در قسمت های دیگر خانه

 

شیارهای موجود در کفپوش چوبی سفت مخصوصا در زیر یا اطراف تخت را به طور دقیق بررسی کنید. قسمت‌های پایین و بالای قرنیزها را نگاه کنید. همه ترک‌های موجود در سوراخ چوب یا میخ را با دقت بیشتری بررسی کنید. برای اینکه به دنبال حشرات بگردید بهتر است که فرش را از نوار چسب جدا کنید. این حشرات ممکن است در خط چسب فرش پنهان شوند.

 

شکاف بین قرنیز و کفپوش را نیز بررسی کنید.

 

سایر اقدامات کوچک اما مهم

 

به همه کتاب‌های موجود در اتاق نگاه کرده و مخصوصا روی جلد آن‌ها تمرکز کنید.

تمام وسایل الکترونیکی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ ساسی در شکاف‌ها پنهان نشده باشد.

به پریزهای برق نیز توجه کنید چرا که کل کلونی می‌تواند به راحتی پشت پریز برق پنهان شود.

نمای بیرونی تمام کمدها و میزهای کنار تخت را به صورت چشمی بررسی کنید. کشوها را بیرون بیاورید، همه چیز را از کشوها خارج کنید و به داخل آن‌ها نگاهی دقیق بیندازید.

تمام عکس‌ها را از روی دیوار بردارید تا پشت و قاب آن‌ها را بررسی کنید.

در شکاف‌های کوسن‌ها و در امتداد فنرهای وسایل روکش‌دار نگاه کنید. مبلمان را وارونه کنید تا قسمت زیر آن‌ها نیز بررسی شود.

سم ساس کش بدباگ اوت

خرید سم ساس - کلیک کنید


سفارش سم از طریق:
تلگرام
واتساپ
تماس