ریشه کنی ساس ها تخصص ماست


پیشگیری از ورود ساس به خانه

پیشگیری از نفوذ ساس به خانه

برای پیشگیری از ورود ساس چه اقداماتی می توان انجام داد؟

 

وجود ساس‌ها یک مشکل بزرگ و اساسی برای خانواده‌ها در تمام مناطق مسکونی هستند، از آنجایی که انواع مختلف ساس‌ها به یک محیط معتدل و مرطوب جهت رشد و نمو احتیاج دارند بنابراین قسمت‌های مختلف خانه شرایط پرورش آن‌ها را دارد. اقدامات مختلفی جهت پیشگیری از ورود ساس به منزل شما وجود دارد، اما گاهی اوقات حتی با استفاده از بهترین روش‌ها، ساس‌ها راه ورود به خانه و محل زندگیتان را پیدا خواهند کرد.

 

ساس‌ها اغلب در حال فرار و جنب و جوش هستند و به طور معمول در شکاف‌ها و درزهای باریک پنهان می‌شوند، در اصل هر قسمتی که فضایی به اندازه‌ی کشیدن یک کارت اعتباری وجود داشته باشد، مکانی مستعد برای پنهان شدن ساس‌ها است.

 

ذکر این نکته بسیار مهم است که ساس‌ها تنها در درز و شکاف‌های تخت‌خواب یافت نمی‌شوند، این آفات معمولا در هر جایی که دما و شرایط مناسب برای زندگی آن‌ها فراهم باشد، زندگی می‌کنند.

 

آگاهی و دانش، کلید پیشگیری از ورود ساس به خانه است

 

آگاهی یافتن از مواردی نظیر اینکه ساس‌ها در چه مکانی زندگی می‌کنند و یا کسب اطلاعات در رابطه با محل اجتماع آن‌ها، سبب پیشگیری از هجوم ساس‌ها شده و در نتیجه نیاز به انجام درمان‌های گران ‌قیمت را بسیار کاهش می‌دهد.

 

مهم‌ترین روش برای نقل مکان ساس‌ها از طریق فضاهای عمومی، نظیر هتل‌ها و یا وسایل نقلیه عمومی انجام می‌شود، در ادامه 17 نکته برای پیشگیری از هجوم انواع مختلف ساس‌ها آورده شده‌است که با استفاده از آن‌ها در کمتر از یک روز شرایط هجوم ساس‌ها را از بین می‌برید.

 

یک : پوشش پریز‌های برق

 

پریز‌های برق محل زندگی و منزلتان را بپوشانید، ساس‌ها از پریز‌های برق برای مخفی شدن استفاده می‌کنند، آن‌ها در داخل سوراخ‌های پریز پنهان می‌شوند و منتظر می‌مانند تا در فرصتی مناسب از آن‌جا نقل مکان نمایند، در هنگامی که حمله ساس‌ها گسترده است می‌توانند از طریق سیم‌های برق عبور کرده و قسمت‌های دیگر منزل یا محل کارتان را مورد حمله قرار دهند.

 

یکی از راه‌هایی که از طریق آن می‌توان هجوم انواع مختلف ساس‌ها را شناسایی نمود از طریق پریزهای برق است که در آن‌جا به صورت نقاط تیره‌ای مشاهده می‌شوند.

 

دو: نگهداری از لباس‌ها در کیف بسته بندی بدون وجود هوا

 

این امر به ویژه در هنگام مسافرت اهمیت مضاعفی می‌یابد، زیرا انواع مختلف ساس‌ها معمولا از هتل‌ها وارد وسایل شما می‌شوند، کیسه ‌های بسته بندی مخصوص که خلاء می‌باشند را خریداری نموده و در هنگام سفر از این کیسه ‌های ویژه استفاده نمایید، این کیسه‌ها وسایل شما را دور از دسترس ساس‌ها و انواع مختلف حشرات قرار می‌دهند و از ورود حشرات خونخوار به خانه و محل زندگیتان جلوگیری می‌نمایند.

 

درباره نحوه جابجایی و پراکنده شدن ساس‌ها بیشتر بدانید

 

لباس و پارچه‌های خود را در کیسه‌های بسته‌بندی قرار دهید و با استفاده از جاروبرقی هوای داخل کیسه را خالی نمایید این روش از وسایل شما نظیر ژاکت و پتو در برابر هجوم ساس‌ها محافظت می‌نماید و از وسایل شما برای استفاده‌های بعدی نگه‌داری می‌کند.

 

سه: برای از بین بردن ساس‌ها از روش‌های حرفه‌ای استفاده نمایید

 

اگر شما درگیر هجوم ساس‌ها شده‌اید، به تنهایی با مشکلتان مبارزه ننماید، از بین بردن ساس‌ها یک فرایند بسیار پیچیده‌ای است که معمولا در این زمینه داروها و سموم خانگی پاسخگو نمی‌باشد، از بین بردن ساس‌ها توسط روش‌های بسیار حرفه‌ای میسر می‌باشد و بوسیله آن محل زندگی شما از آلودگی پاک خواهد شد.

 

اگر در پیشگیری از ورود ساس به خانه با شکست روبرو شده و با هجوم گسترده‌ی ساس‌ها مواجه هستید، یک ‌بار برای همیشه از دست ساس های مزاحم خلاص شوید. یادآوری این نکته بسیار حائز اهمیت می‌باشد که بسیاری از متخصصان برای مقابله با ساس‌ها آموزش دیده‌اند و با استفاده از روش‌های کاملا حرفه‌ای محیط را پاکسازی می‌نمایند.

 

اغلب روش‌های خانگی برای از بین بردن ساس‌ها، در صورت عدم نظارت یک متخصص آموزش دیده، می‌تواند بسیار خطرناک باشد، در این زمینه نمونه ‌های بسیاری از مرگ تاسف بار و خسارات ناشی از بکار گیری نا صحیح سموم و دیگر تجهیزات گزارش شده است، برای جلوگیری از بروز هر یک از این حوادث بسیار خطرناک، حتما با یک متخصص کنترل آفات تماس گرفته و مشورت نمایید.

 

چهار: شناسایی علائم اولیه هجوم ساس‌ها

 

خود و خانوادتان در رابطه با علائم هجوم ساس‌ها آموزش‌های لازم را فرا بگیرید، این علائم به شما در پیشگیری از ورود ساس به خانه کمک شایانی خواهد نمود. محل گزیدگی ساس‌ها معمولا به صورت ردیفی قرمز رنگ می‌شود و معمولا با خارش همراه است، هنگامی که علائم گزیدگی ساس‌ها را مشاهده نمودید حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

 

 

پنج: محیط را خلاء نمایید

 

ساس‌ها فقط در اطراف تخت‌خواب مشاهده نمی‌شوند، این حشرات معمولا در فرش نیز پنهان می‌شوند، بنابراین لازم است شما ابتدا فرش‌های خود را کاملاً بررسی نموده و خلاء نمایید. تا با این کار باعث کشتن بیشترین تعداد از ساس ها شوید‎.

 

شش: حیوانات خانگی را برای یافتن ساس‌ها بررسی نمایید

 

ساس‌ها همانند هجوم به تخت‌خواب انسان‌ها، به محل خواب حیوانات خانگیتان نیز حمله می‌کنند، بدین منظور محل خواب حیوانات خانگیتان را به صورت دقیق بررسی نمایید و درصورت امکان بستر خواب حیوانات خانگی خود را در درجه حرارت بالا در خشک‌کن، بشویید.

 

هفت: بررسی و از بین بردن ساس‌ها از مکان‌های درهم برهم محل زندگی

 

هر چقدر شلوغی در محل زندگی و بویژه لباس هایتان وجود داشته باشد خلاص شدن از دست ساس‌ها نیز دشوار تر خواهد بود، بنابراین این مکان ‌های درهم برهم محل زندگیتان را پاکسازی نمایید، اینکار را از پاکسازی دیوارتان شروع کنید، زیرا این مناطق پناه‌گاه ساس‌ها می‌باشند و بسیار مستعد مخفی شدن آن‌ها است، هرچیزی که دیگر به آن نیازی ندارید اهدا نموده و یا دور بیندازید و وسایل محل زندگیتان را به طور متناوب بررسی و سامان دهی کنید تا این قسمت ‌ها به بهشت ساس‌ها تبدیل نشود.عدم شلوغ بودن اتاق ها یک راهکار ساده و خوب جهت پیشگیری از ورود ساس به خانه است.

 

هشت: تشک خود را بپوشانید

 

تشک و فنر تخت خود را در درون روکش‌های ایمن تشک قرار دهید، اگر چه با استفاده از این روش تشک شما از هجوم ساس‌ها در امان خواهد بود اما شما را از دست آلودگی ساس‌ها خلاص نمی‌کند، روکش‌های ایمن تشک بسته‌های زیپ ‌داری هستند که یک تشک را کاملا محصور می‌نمایند.

 

این بسته‌ها از پارچه‌های بسیار باکیفیت و مقاوم ساخته می‌شوند، بنابراین دوام و طول عمر بالایی دارند، کاورهای مخصوص تشک هیچ‌گونه زیپی ندارند که ساس‌ها بتوانند در آن‌جا پنهان شده و یا از آن خارج شوند.

 

نه: از محافظ ‌های رفع ساس استفاده نمایید

 

محافظ ‌هایی مانند کلیمپ‌آپ در زیر پایه تخت‌خواب نصب می‌شوند و از رسیدن انواع مختلف ساس به تخت‌خواب جلوگیری می‌کنند (اما این بدان معنا نیست که آن‌ها از راهای دیگری نمی‌توانند به تخت‌خواب شما حمله کنند!) اگر از هجوم انواع مختلف ساس‌ها به محل زندگی و اتاق خوابتان بیمناک هستید، این یک ابزار مفید برای کنترل است، این محافظ را در زیر همه پایه‌های تختخواب قرار دهید، مرتبا این دستگاه‌ها را تمیز نمایید تا بتوانید از شیوع آلودگی به سرعت پیشگیری نمایید و از دست ساس‌ها خلاص شوید.

 

ده: مبلمان را به طور منظم بررسی نمایید

 

تمام مبلمان‌های محل زندگیتان را برای یافتن علائم وجود ساس‌ها بررسی نمایید، اینکار را ابتدا از اثاثیه ‌هایی که درز و شکاف دارند و نیز از عتیقه‌ها و وسایل قدیمی شروع کنید، همچنین قبل از خرید مبلمان دست دوم حتما بررسی‌های لازم را انجام دهید.

 

 

 

یازده: همیشه وسایل دست دوم را بررسی نمایید

 

وسایل دست دوم حتی محصولاتی نظیر وسایل الکترونیکی می‌توانند یک پناه‌گاه برای ساس‌ها باشند، حتی اگر وسایل به نظرتان تمیز و بدون آلودگی به نظر می‌رسند، حتما باید قبل از ورودشان به محل زندگیتان مورد بررسی دقیق قرار بگیرند، این نکته را مد نظر قرار دهید که تمای درز و دریچه‌های وسایل الکترونیکی دست دوم را به دقت بررسی نمایید وسایلی نظیر تلویزیون‌ها، رایانه‌ها، ریموت‌ها و سیستم‌های بازی، این ها همه دریچه‌هایی دارند که به شدت برای مخفی شدن ساس‌ها مناسب می‌باشد.

 

دوازده: از جابجایی پتو‌های دست دوم به خانه و محل زندگیتان اجتناب نمایید

 

از استفاده پتوهای دست دوم که از یک شخص، شرکت و ... خریداری نموده‌اید به شدت پرهیز نمایید و در عوض از پتو‌هایی که نو هستند استفاده کنید، زیرا ممکن است پتوها آلوده باشند و ساس‌ها به محل زندگیتان منتقل شوند.

 

سیزده: محل زندگیتان را برای پیشگیری از ورود ساس ها درزگیری نمایید

 

ساس از قسمت‌های مختلف وارد محل زندگی شما می‌شود، آن‌ها می‌توانند از طریق حیوانات خانگی نظیر جوندگان و پرندگان به خانه شما هجوم ‌آورند، ساس‌ها قادرند از طریق لباس‌ها و چمدان‌ها نیز به خانه شما وارد شوند، این حشرات حتی در سینما و مطب پزشکان نیز یافت می‌شوند، حتما درز و شکاف‌ گلدان‌های سیلیکونی را ترمیم نمایید، به یاد داشته باشید تمامی درزها و شکاف‌های باریک مستعد حضور ساس ‌ها هستند، سپس پنجره ‌ها را بررسی نمایید تا مطمئن شوید که درز و شکافی در آن‌جا وجود ندارد.

 

چهارده: مراقب وجود ساس‌ها در اماکن عمومی باشید

 

انواع  مختلف ساس‌ها در مکان ‌های عمومی نظیر اتاق پرو لباس فروشگاه‌ها نیز وجود دارند، ساس‌ها همواره در کوسن صندلی‌ها و فرش‌ها یافت می‌شوند، برای جلوگیری از ورود ناخواسته این حشرات خون خوار به لباس‌ خود، حتما وسایل خریداری شده را آویزان کنید و بر کف زمین یا صندلی قرار ندهید.

 

پانزده: جلوگیری از هجوم ساس‌ها در هنگام مسافرت

 

هنگامی که به مکان‌های مختلف سفر می‌کنید این احتمال وجود دارد که انواع مختلف ساس‌ها را از هتل‌ها، مبلمان و موکت‌ها به محل زندگیتان منتقل نمایید، در مسافرت قبل از اقدام به ساکن شدن در یک مکان، اطمینان حاصل نمایید که محل انتخابی شما عاری از هرگونه آلودگی ساس باشد، برای اینکار به دنبال علائمی نظیر لکه‌های کوچک روی تخت‌خواب‌ها، برچسب تشک‌ها و درز تخت‌خوابتان باشید.

 

 

حتما مبلمان را زیر و رو کنید و به دنبال یافتن ساس‌ها باشید.

اثرات وجود ساس‌ها را می‌توانید در زیر تشک، تخت‌خواب و درزها بیابید، ساس‌ها معمولا شب هنگام برای تغذیه از پناهگاه خود بیرون می‌آیند، اما در طول روز معمولا در عمق درز و شکاف تخت‌خواب‌ها قرار می‌گیرند، چمدان‌ها نیز محل مناسبی برای پنهان شدن ساس‌ها هستند، ابتدا تمام قسمت‌های چمدان را بررسی نمایید همچنین از بررسی پشت تابلوهای دیوار، قاب عکس و کابل‌های برق نیز غافل نشوید.

 

شانزده: قبل از بازگشت به خانه، حتما چمدان خود را به دقت بررسی نمایید همیشه چمدان‌ها را از تخت‌خوابتان دور نگه دارید

 

پس از بازگشت از مسافرت، حتما لباس‌های خود را به مدت 15 دقیقه با درجه حرارت بالا در خشک‌کن قرار دهید، ملافه‌ها، گوشه و کنار تشک‌ها را برای یافتن نشانه‌ای از ساس‌ها بررسی کنید.

 

اگر در اتاقی علائم وجود ساس‌ها را یافتید از اعضاء اتاق بخواهید تا اتمام مراحل پاک‌سازی، از آن محل دور شوند، زیرا از طریق آن‌ها ساس‌ها به فضاهای مجاور منتقل می‌شوند یا احتمالا اتاق‌های مجاور نیز آلوده شده‌اند.

 

حتی اگر در اتاق شما علائم وجود ساس نیست حتما جانب احتیاط را رعایت نموده و چمدان یا وسایل خود را بر روی کف زمین قرار ندهید.

 

بعد از سفر خاطرات را به خانه بیاورید نه ساس‌ها را!

 

ساس‌ها در لباس‌شویی‌ها

 

مکان ها و ماشین های رخت‌شویی مشترک، امکان انتقال انواع گونه ساس‌ها را از محلی به محل دیگر فراهم می‌کنند، به جای اینکه لباس‌های شسته‌شده خود را در داخل سبد بدون درب قرار دهید، آن‌ها را در داخل کیسه‌های بسته‌بندی مخصوص البسه تمیز قرار داده و مواظب باشید لباس‌های شسته‌شده هیچ تماسی با روی میز و یا روتختی و میز و ... نداشته باشند.

 

هفده: نحوه شناسایی علائم وجود ساس‌ها را فرابگیرید

 

ساس‌ها فقط به صورت کوچک، بیضی و قرمز رنگ مایل به قهوه‌ای نیستند، قبل از شروع به اقدامات علیه هجوم ساس‌ها، از اتخاذ روش صحیح اطمینان حاصل کنید، به یاد داشته باشید بیشتر محل گزیدگی ساس‌ها بر روی دست، بازو، صورت و گردن مشاهده می‌شود.

 

محل گزیدگی ساس‌ها معمولا متورم شده و با خارش بسیار شدید همراه می‌باشد که معمولا علائمی مشابه حساسیت مشاهده می‌شود، ساس‌ها در  اتاق خواب یا مکان‌های گرم پنهان می‌شوند.

 

درباره نحوه شناسایی علائم ساس‌ها بیشتر بدانید

 

برخلاف کک‌ها که معمولا روی گربه‌ها یافت می‌شوند، ساس‌ها بدن‌هایی گردتر دارند و از نظر ظاهری بیضی شکل می‌باشند و پاهای آن‌ها نیز در زیرشان قرار گرفته است

 

نکته بسیار مهم - شرایط را برای وجود ساس ها محیا نکنید

 

تخت‌خواب‌های خود را در کنار دیوار قرار ندهید، زیرا اینکار سبب سفر راحت ساس‌ها به قسمت‌های مختلف خانه شما خواهد شد.

 

پیشگیری و مواجه با انواع ساس‌ها از طریق کسب آگاهی در زمینه شناسایی و رشد و نمو آن ‌ها امکان‌پذیر می‌باشد، ساس‌ها در تمام قسمت خانه شما امکان رشد و نمو دارند، این آفات معمولا در تشک، جعبه، قسمت‌های مختلف تخت‌خواب یافت می‌شوند، از بین بردن ساس‌ها ممکن است به یک فرایند بسیار وقت‌گیر و گران‌قیمت تبدیل شود، اگر نکات مطرح شده را رعایت نمایید می‌توانید از بروز مشکلات ناشی از هجوم ساس‌ها جلوگیری کنید.

 

ایمنی و آرامش خود را به خطر نیندازید

 

به عبارت دیگر ممکن است شما نتوانید ساس‌ها را بدون کمک گرفتن از متخصصان از بین ببرید، ولی یاد آور میشویم متخصصان ما سال‌ها است که از خانه و محل زندگی بسیاری افراد در برابر انواع آفات محافظت نموده‌اند، بدون شک یک تماس با ما میتواند راه حل قطعی این مشکل برای شما باشد.

 

سم ساس کش بدباگ اوت

خرید سم ساس - کلیک کنید


سفارش سم از طریق:
تلگرام
واتساپ
تماس